INFORMACJA PRASOWA:
Załatw sprawę w Enei bez wychodzenia z domu
Od 1 lipca Klienci Enei z obszaru szczecińskiego będą mogli załatwić większość spraw przez internet. Firma uruchamia elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Od tego dnia zmienią się także godziny pracy tradycyjnych Biur Obsługi Klienta. Będą one lepiej dostosowane do potrzeb Klientów.
eBOK jest platformą internetową, za jej pośrednictwem Klienci w łatwy i szybki sposób mogą kontaktować się z firmą. Narzędzie przeznaczone jest dla wszystkich chętnych Klientów: zarówno gospodarstw domowych, jaki i firm.
- To najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei. Będzie czynny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku – wyjaśnia Michał Gramatyka, prezes odpowiedzialnej za obsługę Klienta spółki Enea Centrum.
Po zalogowaniu się w eBOK-u będzie można m.in.: sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, zakupić kody do liczników przedpłatowych, składać reklamacje czy zapytania w każdej innej sprawie. - Klienci będą też mogli wybrać elektroniczną fakturę w miejsce papierowego dokumentu – dodaje Gramatyka. Z nowych funkcjonalności Klienci ze Szczecina i okolic będą korzystać jako pierwsi.
Również od 1 lipca stacjonarne Biura Obsługi Klienta będą czynne w nowych godzinach. W poniedziałki i czwartki Enea przedłuża czas ich pracy do godziny 17.00. W pozostałe dni robocze Biura będą pracowały od 8.00 do 16.00.
Wkrótce całkowicie zmieni się także wygląd wybranych placówek Enei. Firma wprowadzi nowoczesną i jednolitą aranżację wnętrz, elektroniczne systemy kolejkowe oraz stanowiska dostosowane do liczby odwiedzających.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?