Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pojezierze Drawskie razem. Ważne porozumienie samorządów w Szczecinku [zdjęcia]

Rajmund Wełnic
Rajmund Wełnic
Nowy logotyp Pojezierza Drawskiego - od lewej starosta drawski Stanisław Cybula, burmistrz Szczecinka Daniel Rak i starosta szczecinecki Krzysztof Lis
Nowy logotyp Pojezierza Drawskiego - od lewej starosta drawski Stanisław Cybula, burmistrz Szczecinka Daniel Rak i starosta szczecinecki Krzysztof Lis Rajmund Wełnic
Szczecinecki ratusz wraz z powiatami drawskim i szczecineckim będzie wspólnie promował pojezierną krainę.

W środę (8 lipca) burmistrz Szczecinka, starostowie drawski i szczecinecki oraz szefowie Szczecineckiej Lokalnej Organizacji Turystycznej parafowali porozumienie o wspólnych działaniach na rzecz promocji regionu. Samorządy będą razem promować markę jaką jest Pojezierze Drawskie, opracowywać wspólne materiały itp..

- Postaramy się, aby nasza oferta była bardziej kompleksowa, wzmocnimy nasz wspólny przekaz – mówił burmistrz Szczecinka Daniel Rak. Z tego, że samorządy wracają do wspólnej promocji regionu cieszył się także starosta szczecinecki Krzysztof Lis mówiąc, że porozumienie zostanie wypełnione treścią.
- Swego czasu promowaliśmy się pod hasłem „Może nie nad morze”, warto wrócić do tego przekazu, aby Pojezierze było znane nie tylko w Polsce, ale i poza granicami naszego kraju - mówił starosta drawski Stanisław Cybula

„Ojcem chrzestnym” porozumienia jest Mariusz Getka, prezes Szczecineckiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. Jak mało kto – a prywatnie jest pasjonatem wędkarstwa – zna bogactwa pojeziernej krainy. Podzielonej granicą dwóch powiatów – drawskiego i szczecineckiego. – To razem 281 jezior, ogromna lesistość, enklawa ciszy – mówi prezes. – W czasie epidemii zmieniają się preferencje turystów, którzy chętnej szukają miejsc odosobnienia i to, co było naszą piętą achillesową, jest teraz naszym atutem, bo Pojezierze Drawskie to oferuje. Mamy teraz swoje „pięć minut” i warto z nich skorzystać.
Na razie powstał logotyp Pojezierza Drawskiego zbudowany z jego symboli, czyli lasu, żaglówki, ryby i słońca. Pod tym szyldem będzie reklamowany wypoczynek nad jeziorami
Na razie działania promocyjne będą finansowane z budżetów, jakie starostwa i ratusz mają na te cele. – Rozmawiamy jednak z wydziałem promocji Urzędu Marszałkowskiego, który jest mocno zainteresowany wsparciem naszych działań – wicestarosta drawski Mariusz Nagórski ma plan, aby rozpocząć także akcje edukacyjne wśród dzieci i młodzieży, które w przyszłości rozreklamują walory Pojezierza. – Wiele dzieci nigdy np. nie było na spływie kajakowym, a warto przepłynąć się Drawą lub Gwdą.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecinek.naszemiasto.pl Nasze Miasto